- 2013, året som gått

Plockade ut lite godbitar i bildarkivet från mitt 2013. 
I januari fotade jag Linnea, och åkte tillsammans med familjen och grannarna till Tandådalen som var magiskt.
Februari var en lugn månad men jag bastade iallfall 16, blev med mina första vans och åkte skidor med tjejerna!
Mars festades in med Disney-tema fest. Mer party och jag hade värsta fyllan nånsin. Åt pizza och pluggade.
I April gick vi på Ebba&Leas 17-års fest. Vi hade klassfest, jag rockade keps och Glenn & jag vann mixtävlingen.
I maj tävlade vi i gbg o gick på Liseberg. Adam gick på bal. Pluggade ihjäl mig. Den 31a vare valborgspartaj. 
Juni var så jävla gött. Fick sommarlov, hade studentskiva, festade, fotade, solade, hängde m vänner o blev brun!!
Juli bjöd på sol, bad, visfestival med bästaste vännerna, foto med finaste Beckan o Köpte min älskade fjällräven.
I augusti jobbade jag på förskola, fick lite kroppsångest och sprang lite haha, och festade slut på lovet. 
I september festade vi in skolan som älvor, jag blev rödhårig och fick glasögon.
I oktober hängde jag hos Hanna i sthlm, köpte fjärde paret vans, fotade, festade på CC, pluggade, bowlade osv.
I november tände vi ljus hos våra saknade, jag tröståt chokladbollar, festade Halloween och åkte till Ullared :)
 
December är så nära inpå så det får va, men sammanfattat så har 2013 verkligen vart händelserikt. Jag har gjort så mycket saker och jag har känt att jag har levt, både på gott och ont. Ett fint år.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0