-årsresumé 2012 september till december

September bjöd på samhällsfest, jag o Lea lärde känna varandra och pluggandet drog igång. Jag färgade håret ett antal gånger, fotade lite med Linnea, hängde mycket i hallen och seriespelet drog igång. 
I Oktober var bloggandet inte på topp, skola och träning tog mycket tid. Hängde med fina vänner, gick på CC fest som vart halvgalen men oj så rolig. Andra hälften av oktober var tung och det var inte mycket som gick rätt. 
 
November vill jag egentligen inte ens kolla tillbaka på, men hade ett par fina stunder med mina fina tjejer. Åkte även till hanna ett tag vilket var så himla välbehövligt. 
 
December kom och saker och ting började ordna upp sig, sen sket det sig lite igen osådär men mådde ändå bra. Festade lite, fick jullov och firade sen farmor. Nyår kom och 2013 firades in ganska lagom galet. Tar med mig så mycket från hösten och vet idag att vänskap ibland bara ska få vara just vänskap, och att det inte är värt att förlora bara för att man tänker snett när man druckit. Nu kör vi 2013, jag mår bra och saker är lösta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0