- 14 Juli 2013

Jag saknar dig så mycket. Två år har gått. Tiden springer iväg. Tiden går så fort, och du är inte med. Du kommer inte tillbaka. Jag vet det, jag vet ju det. Men jag har inte accepterat det, jag har inte accepterat att du togs ifrån mig. Jag har inte accepterat att cancern tog dig ifrån mig, ifrån oss. Det gör fortfarande så ont, så ont, och än så faller många tårar. Vi var ute och satte blommor hos dig förut. Jag längtar till den dag då glädjen över allt du tillfört till mitt liv, och glädjen att du funnits vinner över sorgen att du inte längre finns.  

Jag älskar och saknar dig. Farfar.

-alltid älskad aldrig glömd.


Kommentarer
Postat av: Alice ❤

❤❤ Jag älskar dig Hanna!

Svar: och jag dig <3
Hanna Hallberg

2013-07-16 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0