- Jag sov i fantasi och skrev en sång och du stod suckande och iakttog min dans för något som egentligen inte fanns


Matchen slutade 10-10, men jag är nöjd med min slagning. Skön känsla att vara nöjd. Jag borde
egentligen plugga just nu, men det bryr jag mig inte om för det finns så mycket annat som lockar
mer. Och plugga ska jag göra hela veckan. Typ. Är full av ord och skulle kunna skriva en bok
just ikväll. Tänker på hur mycket ångest jag kommer ha för alla jävla arbeten. Totalt
önödigt egentligen för jag klarar det ju, det vet jag ju så väl. Äsh det går fort, på fredag ska vi
gå bananas. Fantastiskt härligt. En trettiominuters dusch på det nu då kanske.
Puss mina vänner.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

finis ♥

Svar: du <3
Hanna Hallberg

2013-09-22 @ 20:21:42
URL: http://lleeaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0