- Tillbaka

Datumet är 19 augusti och det är min allra sista sommarlovsdag. Sommaren har precis som i vanlig ordning
sprungit förbi och visst hade man kunnat vara ledig en vecka till.. Men det är med oväntat mycket positiva
känslor som jag kör igång igen. Självklart kul o träffa alla igen, få igång lite normala rutiner och det är
vårt sista år på gymnasiet, vilket jag vet kommer bli så jävla bra!! Sommaren har levererat sjukt bra väder
och många mysiga stunder. Jobbat mest hela tiden men såhär i efterhand med pengarna på kontot 
kan jag inte klaga, har även genom jobbet fått lära känna nya härliga människor och allt sånt där.
Höjdpunkten var Bråvalla, och sedan alla turer på sjön och såklart kvällar med vännerna. Har även övergett
det ljusa håret jag skaffade mig innan sommaren och blivit mörk igen, känner mig som mig själv igen haha.
Nu i helgen har jag varit i Stockholm hos Hanna och andats storstad vilket kändes som en bra uppladdning innan hösten.
Avslutar med ett par bilder från tiden som gått innan jag beger mig för tv-kväll, sista dagen till ära.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0