- Året som gått

Januari var en lugn månad. Hängde i mina raggisar, myste mycket med tjejerna och köpte mina lackskor.
I februari firade vi min 17-årsdag, festade lite till, fotade Linnéa och så bokade vi våra Bråvallabiljetter.
Mars bjussade bland annat på Afterski-fest i Ankarsrum, löpning, bowling och shopping i Göteborg.
April bjöd på vår så kameran åkte fram. Färgade håret ljusbrunt, firade Leas 18-årsdag & köpte mina Air Max.
I maj satt jag med plugg upp över öronen, hängde med Alice och åkte äntligen till Kreta med mamma.
Juni bjöd på den första värmen, toga, förlovningskalas för Adam&Alicia o skolavslutningsfest med klassen.
I juli drog det igång ordentligt på sommarjobbet, firade midsommar och åkte till Bråvalla.
I augusti jobbade jag typ hela tiden så hade inget liv men försökte komma ut på sjön så mycket som möjligt och hänga med de älskvärda. Hoppade från 12 meter med Linnéa på Borgö och njöt av sommarsolen.
I september börjades det tredje och sista året på gymnasiet och vi nollade våra ettor.
Oktober bjöd på plugg, samhällsfest i militär form, en mysig katt, åt trerätters på guldkant med tjejerna osvosv.
De två sista månaderna är ju så nära, så de struntar jag i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0