- Nyår

Tre bilder från i onsdags, nyårsafton. Mina fina tjejer kom hem till mig på eftermiddagen och så grattade vi
vår nyblivna 18-åring Ida med lite presenter och började att laga vår tre-rätters middag. Toast skagen,
hasselbackspotatis med fläskfilé och tre olika såser, och mintchokladkaka till efterrätt. Fixade i ordning oss
alla tillsammans, korkade upp lite, pratade, skrattade och dansade tills vi alla skiljdes åt mot fyra olika ställen
för att fira in det nya året. Natten blev lång och på torsdagen vaknade jag brevid pojken nöjd och glad.
2015 är här och jag tackar året som gått för alla fina stunder, hoppas detta år blir lika rockigt, om inte mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0