- Om jag kunde tända midsommar himlen skulle alla färger ge mig ett svar

 
Efter en lång dag på jobbet kände jag mig lite trött på mänskligheten, vädret och var allmänt trött. Tog hand
om mig själv och så smånigom kom kreativiteten i mig krypande, så nu har jag suttit och pillat med mitt
lilla projekt att skapa fotoalbum från varje år. Har gjort det från 2009 nu och jag tycker verkligen att det
är sjukt mysigt att sitta och pilla med bilder, mest för att det väcker så mycket minnen. En del bilder kopplar
man ihop med speciella perioder i livet och man blir uppmärksam på hur mycket man varit med om och hur
mycket som verkligen händer på ett år. Nu ikväll har jag gjort färdigt 2013, det var allt ett jädra år det. 
Ska snart packa ihop min lilla myshörna, hämta katten för sällskap och försöka sova. Jobb imorn!

Kommentarer
Postat av: hannaJ

farligt med glaset på datorn?????

Svar: hahah en måste leva farligt!! saknar dig syndigt.
Hanna Hallberg

2015-07-31 @ 19:05:27
Postat av: hannaJ

saknar dig med!! har du samma nr? har du ens hunnit skaffa ny mobil??

Svar: får ny mobil måndag eller tisdag!! kommer ha samma nummer! har inte ditt nummer :((borde ses!
Hanna Hallberg

2015-08-01 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0