- STUDENTEN

För två dagar sen, den 12:e juni 2015 var det då äntligen min tur att ta STUDENTEN!! Hela dagen var helt
overklig och jag svävade runt bland total lycka. Dagen började tidigt med champagnefrukost tillsammans
med världens bästa klass. Efter det begav vi oss till skolan där det var dags för mingel och fotografering.
Därefter föjde en tur till kyrkan, kortege tillbaka och lunch. Sedan började det närma sig och vi samlades
i vårat klassrum för att skriva namn i våra mössor, få våra betyg, säga tack och hej till våra mentorer,
men framför allt för att tagga till inför vårat utspring. 14.05 var det våran tur och när dörrarna äntligen
öppnades efter vad som kändes som en evighet sprang vi ut och sjöng våra låtar i ett lyckorus. Möttes
av familj, släkt, vänner och pojkvän som grattade och hängde på blommor. Kortegen var höjdpunkten 
och vi alla skrek oss hesa på vårat fina flak! När vi väl skulle gå av kom tårarna bland hela klassen, för
visst var det enormt vemodigt att lämna så fina människor efter tre underbara år. Jag, Ida, Lea och
Linnéa åkte finbil några varv genom stan innan vi alla skjutsades hem. Väl hemma väntade min
mottagning och den var så lyckad, så tacksam för alla som firade med mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0