- Lördag 2 Maj

I torsdags gick vi på långhelg och valborgsmässoafton stod på schemat. Tänkte först bara vara hemma
så lagade god mat med mamma och så, men sen efter mycket velande ångrade jag mig, svirade
om och dök upp hos Cajsa där vi hängde ett gäng tjejer innan vi begav oss mot stan lite senare. 
Det var en bra utekväll och somnade sedan gott. Trots torsdagens bravader fanns ingen tid för
sovmorgon på fredagsmorgonen då vi skulle hjälpa till att flytta. Styrde med det halva dagen
och spenderade sen en del av min fredagskväll tillsammans med Annie. Inte heller idag blev
det sovmorgon då jag och mamma packade in oss i bilen för en tur till Linköping. Hittade allt
jag skulle och lite till som vanligt. Studentklänningen är kirrad (eftersom den jag hade beställt
inte var bra),även smycken till balen, balväska, jeans och två tröjor. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0