- Och vad vet du om solen förrän någon släckt alla ljusen

Det ekar visst lite lätt tomt här, men efter en veckas ledighet fanns det en del att ta tag i och kanske
främst att umgås med familj och pojkvän. Inledde iallfall min helg på ett otroligt skönt vis i fredags
då jag kunde bocka av både en presentation och ett prov, vilka båda två kändes bra!! I lördags bjöd jag
Glenn och mamma på trerätters vilket är stort för en så usel matlagare som mig, men det var väldigt uppskattat.
Idag bjöds det på finväder så fick bli ett par timmar i solen. Denna vecka återstår
enbart en inlämning, och en muntlig presentation tillsammans med Lea, och lyckan över att det i
princip är det sista förutom lite smått innan jag är helt klar är fan total. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0