- Organiserat kaos

Här har det under veckan varit, och är i stora drag fortfarande, ett organiserat kaos. Under veckan har
det pluggats helt sjukt mycket, men till min egen fördel har jag lyckats få in hela tre arbeten. Det har
varit slitigt men det underlättar allt när jag kommer hem från resan. I alla fall, första bilden är
ifrån torsdagens stund med ungdomskultursklassen då vi testade på Bumperball. Helt stört
roligt verkligen!! Igår, fredag, fick det bli ett sista ryck med plugget och sedan spenderade jag bara
hela kvällen med pojken. Idag har jag pratat bort ett par timmar med Lovisa som jag inte träffat
på allt för länge över en fika. Inhandlade även det sista inför resan. Det närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0