- När du tagit första bästa tåg Och gör vad som helst för en dialog

 
 
Tog med mig mamma till stan igår för att jag hade några ärenden, och passade på att gå in i några affärer.
Slog till på stort och köpte det ovan. Kostymbyxorna är från HopeSthlm och jag har suktat efter just den här modellen som är lite baggy och låg i grenen en lång tid, men dels för att dom inte funnits i storlek och dels för att dom är snuskigt dyra så har jag inte köpt dom. Men igår var jag på gott humör och tyckte att jag var så jävla värd dom efter mycket slit under en lång period. Inget dumt val, är helt såld på dom. Så värt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina kläder, älskar byxorna :)

2016-01-24 @ 08:35:07
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0