Mitt 2015

Hej på er. Har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. Men jag har haft en fantastiskt mysig jul och nyår sen sist, och även firat ett år tillsammans med han jag håller allra kärast. Så stort och så älskvärt. Mitt 2015 har helt utan tvekat varit det bästa året på väldigt länge. Sjukaste året verkligen, älskar det. 
Det började 1 januari med det bästa av allt. Efter hundra års velande fram och tillbaka var det nu eller aldrig, och allt föll på sin plats. Du och jag. <3
Fick äntligen fylla 18 år och det firades fullt ut såklart. Nöjdast i världen efter att ha varit 17 när alla var 18!!
Årets överaskning var Glenns födelsedagspresent till mig, en tatuering. Så två dagar efter min födelsedag
satt jag hos tatueraren och fick äntligen livets fråga satt på mitt högra lår. 
26 mars tog jag det där jävla körkortet och så lättad och nöjd blir jag nog aldrig igen!!
Levde livet i Turkiet med världens finaste klass en vecka. Saknar alltså. 
Studentbalen i maj som trots spöregn var helt fantastisk. 
Studentveckan med dessa hjältar, återigen, saknar!!
Studenten, ja vad ska man säga? Lyckligaste dagen i livet, men sjukt mycket tårar över att inte vara vårt fantastiska klassgäng längre. 
Sommarkvällar.
Premiärturade med min sjukt snabba bil till Söderköping en ledig dag!!
Jobbade på hotellet hela sommaren och trivdes helt fantastiskt bra. Vilket gäng.
Kom in på sjuksköterskeutbildningen och var så glad så!! Det är jag fortfarande. Känns helt rätt. Någonstans där kan man väl avsluta det hela och verkligen inse att det hände en hel del minnesvärda saker 2015. 
Höjdpunkter var såklart Glenn, körkortet, att tatuera mig, balen, studenten och att börja plugga i höstas. Just det, något helt fantastiskt är också att Annie, en utav mina allra käraste vänner berättade för mig att hon var gravid, och nu är det inte alls långt kvar, lycka. Årets sämsta om man ska vara sådan, var utan tvekan att en annan bästa vän, min älskade Beckan, flyttade till USA. Så glad för henne, men saknarsaknar (gråt inte när du läser det här, vi ses snart). Så 2015 var verkligen magiskt, 2016 har en del att leva upp till. Jag tvekar inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0