- För passioner, ambitioner, får mörkret ner i tunneln att bli ljust igen

 
Gokväll. Är inne i en väldigt lugn pluggperiod med en kurs som innefattar mycket självstudier och ett ganska glest schema. Idag har jag börjat med hemtentan och jobbar jag på imorgon och i helgen är jag klar med
den tills nästa vecka. Isåfall har jag bara två skolrelaterade saker nästa vecka. Lite ångest på det,
men ändå skönt. Trivs inte med att inte vara produktiv. Det är nu det hade varit toppen om man hade
ett jobb man kunde göra lite timmar på när studierna tillåter. Får se om jag kanske kan lösa det.
Annars får jag väl njuta av lugnet så länge det varar helt enkelt. Iallafall, nu ikväll testade jag på
bugg-aerobic för första gången och det var fantastiskt roligt, och svettigt!! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina bilder!

2016-03-11 @ 13:23:39
URL: http://elinlarsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0