- Weekend

Ett urval i bilder från min helg. I fredags fick jag besök av Annie och lilla snutten Helga som växer så det knakar. Känns fortfarande så overkligt att vi sitter och pratar och skrattar, umgås som vi gjort hela livet, men det är en tredje liten tjej med, haha. Så svårt att förstå, men helt underbart. Stoltheten som infinner sig!! Fredagstränade och hade fredagsmys med mamma. I lördags fyllde min älskling 24 år så vi åt frukost på Stadshotellet och hade mys innan han skulle spela match. Så tacksam över att ha honom vid min sida. Framåt eftermiddagen åkte jag till Lea, som bjöd mig på mat innan vi fixade oss och korkade upp. Traskade ner till Linnéa och de andra tjejerna. Fantastiskt fina människor. Linnéa fyller år idag (grattis igen bae) men vi firade henne i lördags. Söndagen vart en slappardag med film och smörgåstårta, och Kettlebell och Step på kvällen. "Skön" träningsvärk idag. 5 av 5 på den helgen alltså. 

Kommentarer
Postat av: Annsoh

Fina bilder! :)

2016-03-08 @ 23:04:59
URL: http://nouw.com/annsoh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0