- Från mitt sovrumsfönster hör jag klockorna som ringer nånting börjar nåt tar slut

Här var det återigen längesedan, men mitt liv är fullt av händelser så det står härliga till trots att det är tomt här haha. Min mobil tuppade av i slutet av förra veckan också, så bilder är det dåligt med. Hoppas den 
går att fixa för en rimlig peng och relativt snabbt!! Idag gick jag in på min andra vecka på praktiken på avd. 4, vilket rullar på bra. Så ovant att vakna 05.40 om morgnarna, men ändå skönt att sluta vid 15. Lapade 
lite sol när jag kom hem idag och jag sov så gott i solstolen tills mamma kom och väckte mig. Har varit på body pump och tabata nu ikväll och är helt slut. Ska packa ihop och åka bort till pojken. ♡♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0