- Higher powers taking a hold on me I need a one dance

Söndag igeeen!! Men ingen ångest alls för i fredags lämnade jag in sista tentan och nu är det bara en veckas
praktik kvar innan lov. Så här finns ingen ångest, bara lycka och glädje. Igår var en mysig dag. Bal stod på schemat för de som tar studenten i år. Jag hade lovat att fota Alice, så det gjorde jag. Hon var så fin, och bilderna blev toppen. Så overkligt att det redan är ett år sedan man stod där själv. Det blev också utgång igår med ett gäng fantastiska tjejer och det var en lyckad kväll. Somnade gott i världens bästa pojkes armar och vaknade likaså. Jag har precis landat hemma och pussat lite extra på mamma, och gett henne en present, dagen till ära (mors-dag). Vi ska iväg till mormor och morfar om en stund för middag och ikväll ska jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0