- Motivation

Detta är verkligen en plugghöst med stort p. Läser medicinska sjukdomar II nu inkl. läkemedelsberäkning. Trots att man blir så sjukt inrutad i att plugga, äta, träna, plugga, sova, så går dagarna alldeles för fort. Ett par extra timmar om dygnet tack. För mig som är enormt årstidspendlande vad gäller ork, humör och eget mående gäller det att inte tappa greppet bara för att det blir mörkt och kallt. Där har man varit och dit vill man inte. Egentligen är jag som allra mest effektiv när jag ligger under viss press. Dock inte press i kombination med stress, kyla, mörker och sånt. Håller mig motiverad med tanke på att jag är påväg mot mitt drömyrke.
Den meningen är inte så dum att säga för mig själv ett par gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0