- Cause I got issues But you got 'em too So give 'em all to me And I'll give mine to you

Heeej!! Så länge sen. Vill verkligen skriva här, för jag vet hur mycket jag uppskattar det i efterhand, att kunna gå tillbaka och kolla på vad jag gjorde, och hur allt var under just den här tiden. Vi är redan inne i februari på det nya året och det händer mycket mest hela tiden faktiskt. Det allra bästa beskedet kom för några veckor sedan, då jag fick besked om att jag fått sommarjobb på akuten här på sjukhuset (!!). SÅ orimligt glad för det alltså. Det var det jag ville mest av allt, och så fick jag det. Ahh, känslan <3. Jättenervöst också såklart. 
Utöver det då? Termin 4 (av 6!!) är igång, och vi ligger inte på latsidan om man säger så. Just nu förbereder vi oss inför femton veckors praktik genom att öva på praktiska moment på vårt kliniska träningscentra. Idag har jag dessutom skrivit läkemedelstenta. Helt värdelöst på en lördag, jag vet. Tror det gick bra iallafall. 
Firade min födelsedag lite i förväg förra veckan tillsammans med Ida (och Linnéa samtidigt från Australien fast på telefonen). Fick present och hade mysigt. Ida och Albin ska ut och resa i två månader, så det blev kramkalas innan vi sa hejdå. 
Vardagsgos. 
Idag har jag som sagt skrivit tenta, och efter det åkte jag hem till Beo för att hjälpa henne med en håruppsättning inför en galamiddag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0