- Update

Nu var det längesedan igen!! Starten på det nya året har varit bra, men stressig. Förra veckan åt jag och tjejerna middag på Guldkant som lite avsked för att Linnéa lämnat landet för ett fantastiskt år i Australien. Så modigt, och så stolt över dig hjärtat. Så det blev mycket kramar och pussar på henne förra helgen innan det var dags att säga hejdå. <3 
I fredags skrev jag min sista medicintenta och det betyder att jag är klar med termin 3 och HALVA (!!) min utbildning. Imorgon börjar termin 4. Woop!! Nu i helgen har jag gått spinning-utbildning inför att vi flyttar upp till Actic i mars, så nu har jag även spinning utöver kettlebellen. Är stum i benen och rumpan gör ont efter långa men roliga timmar på cykel nu under både lördag och söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0