- Cypern 2017

I måndags kom jag och mamma hem från våran helt magiska vecka på Cypern. En vecka med sol, bad, god mat och kvalitetstid med min favoritmänniska. En perfekt belöning efter en intensiv plugg-vår. Så tacksam över alla resor jag och mamma har gjort. Minnen jag för evigt kommer bära med mig. ♥ 
I måndagskväll när jag kom hem åkte jag iallfall direkt till Glenn eftersom jag hade saknat ihjäl mig efter honom. Älsklingen. Tisdagen och onsdagen var det back to reality med introduktionsdagar på sjukhuset. Igårkväll hängde jag med Ida ♥. Imorgon börjar jag min inskolning inför vikariatet i sommar, så jag är nervös ikväll. Men det är spännande också såklart. Intalar mig själv att det kommer gå fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0