- Maj

HUR fort går inte tiden då? Idag är det den 10:e maj. Fattar inte haha. Jag är iallafall klar med två av mina tre praktikplaceringar, och är nu inne på min andra vecka på intensivvårdsavdelningen här i Västervik. Trivs som fisken och det är spännande och lärorikt varje dag. Det har varit intensivt en lång period nu med uppgifter som ska in till höger och vänster, praktik och sedan ett eget liv någonstans där brevid. Men det går. Om mindre än fyra veckor är jag klar med mitt andra år. SÅ värt. Lite bilder från den senaste tiden ovan iallfall, varit och ridit hos Rebecka, hängt med Annie och Helga, tränat i vanlig ordning, firat med mamma på Harrys och massa annat skoj. Man måste hålla sig sysselsatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0