- Weekend

Igår hade vi en supermysig dag. Jag pluggade en stund, men tog helg ganska snart då jag inte hade så mycket att göra, eller så mycket jag behövde göra just igår iallfall. Brorsan och Alicia kom hit och fikade och kollade in lägenheten nu efter renoveringen, alltid roligt att umgås med dom <3. Jag och Jacob orkade inte laga mat inför kvällen så vi åkte och handlade en massa god plockmat och så blev det tapas- ish. Buffalo-wings, salami, prosciutto, rostbiff, potatissallad, goda ostar, kex, bröd, kapris, vindruvor och ölkorv bland annat. Och så rödvin och öl såklart. Senare på kvällen promenerade vi ner till bion i snövädret för o se film. Jag vill ha fredag varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0