22 Januari

22 januari och jag är tillbaka här. För min egen skull precis som vanligt. Bara för att det är så fantastiskt (inte alltid) att gå tillbaka och se på det som varit. I måndags förra veckan startade vi upp ny termin, vilket för mig blir min sista innan jag i juni står som färdig sjuksköterska!! SÅ sjukt. Sjätte och sista terminen är iallfall igång och det finns att göra. Men det ordnar sig. Jag och Beo har blivit godkända på vår C-uppsats, massor av glädje och en viss stolthet. Innan den nya terminen drog igång hann jag med en vecka i Åre med tjejerna vilket var magiskt. Nu är det bara att hänga i och ta delmål efter delmål, innan det stora målet snart är här. 
Åre <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0