- Tillbaka till verkligheten

Hej på er!! I fredags jobbade jag mitt sista ordinarie pass för denna sommar, och herregud vad fort det har gått??? Känns som att jag gick bredvid alldeles nyss och undrade hur fan man skulle komma ihåg allting. Men det gick ju bra. Boostat mig själv inför kommande skolstart (imorn) genom att hängs med Johanna och Linnea och Ida. Det ger energi om något. Tränat också. Den här sommaren har verkligen bara bjudit på roligheter, kan typ inte Kommer på något dåligt. Imorgon är det back to reality och jag börjar min 3e termin till mitt drömyrke. Älskar att säga dom orden. Så nöjd. Nu ska jag klippa några avsnitt av Morden i Sandhamn med Glenn innan jag signar ut för denna helg och inväntar morgondagen. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0