-årsresumé 2012januari till april

Januari var en bra månad, fotade mycket, umgicks med vänner, tog massa kort i spegeln med nya phonen, hade gått vidare i sm också så åkte till värnamo och slutade som femma, var riktigt nöjd för en gångs skull.
Februari kom och jag blev mina efterlängtade femton hela år, fotade med linnea och blev fotad av Johanna, piercade naveln och tyckte det gjorde bedrövigt ont och jag la ner väldigt mycket tid på bowlingen. 
Mars bjöd på lite bättre väder och jag fotade typ allt jag hade på mig, köpte skyhöga avslutningsskor, åkte på endagsläger med Lisa och Beckan, hade överaskningsfest för Linnea, döpte minsta kusinen, köpte ny dator och jag var fruktansvärt trött på tidiga mornar!!
 
April var inte så händelserikt, gammelmormor gick bort och jag mådde inget vidare, fick iallafall ett efterlängtat påsklov som jag spenderade hos min soulmate på Lidingö, började även springa som en idiot om kvällarna och var som vanligt tävlingsmänniska och vägrade ge mig. 
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0