- Tisdagen den åttonde september

 
Efter en natt med dålig sömn på grund av halsont och förkylning vaknade jag upp mer levande än död 
ungefär, men här finns ingen tid åt att vara sjuk så in med en alvedon och en kopp te och sen var 
dagen igång. Idag har jag varit och träffat min mentor för första gången, vilket var jättespännande.
Meningen är att vi alla ska träffa varsin person som har erfarenhet av hur det är att vara patient 
inom sjukvården och som ska svara på frågor vi har kopplat till våra uppgifter vi får. Inte dumt alls.
Har sedan suttit och knåpat med ett reflektionsmemo under eftermiddagen och eftersom jag till slut
känner mig ganska nöjd tror jag att det är dags att ta kväll och försöka kurera mig lite!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0