- 1:a advent

 
27 november och 1:a advent. Jag älskar julen och allt som hör till den, så jag tycker allt är magiskt just nu. Hela den här veckan har varit så bra. I onsdags gick jag på bio med Ida och Linnéa och såg Fantastiska vidunder och vart man hittar dem, och har ni inte sett den så gör det!! I fredags var det dags för tenta och det kändes helt okej. Skönt att ha det gjort och bara kunna njuta av helgen. En timmes yoga gav en skön start på helgen och efter det blev det myskväll med Johanna och Rebecka. Som om inte det vore nog så styrde jag, Linnéa och Ida upp julbak igår och bakade saffransbullar i ett gäng härliga timmar haha. SÅ mysigt att jag dör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0