- Tillbaka

Heeeej. Alldeles för länge sedan det var någon aktivitet här!! På en månad har det hänt en hel del. Till exempel har det redan gått 10 veckor sedan terminsstart och vi är redan halvvägs in på hösten. Hur sjukt? Förra veckan skrev jag min första läkemedelsberäkningstenta och nervositeten stod mig upp över öronen med tanke på att endast ett fel är ok, meeen det gick vägen och lyckan var (och är) total. Som om inte det var nog så var det tenta även i fredags, resultat får vänta tills om tre veckor men känslan var bra. Efter tentan vart det lunch med ett gäng underbara klassisar innan jag åkte hem och slappade innan jag och Johanna instruerade fredagspasset på träningsvärk1. Igår färgade jag håret och på kvällen gick jag och älsklingen ut och åt innan bio. Det bleb Jack Reacher Never go back och den var sjukt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0