- 55 dagar kvar

Efter en kämpig vecka på många sätt så startar jag min måndag med tanken av att det är ynka 55 dagar kvar tills jag befinner mig på varmare breddgrader igen tillsammans med världens bästa människa. En veckas total avkoppling och lyx med sol och god mat. Det är verkligen viktigt för mig att ha något sånt här att längta efter. Inte minst när man är inne i en stressig eller jobbig period på olika sätt. Nu har jag tre veckor kvar inom psykiatrin, innan fem veckor väntar på IVA. Det kommer att gå fort. Har skrivit en lista med saker inom skolan som ska göras innan dess, och det finns ingen bättre känsla än att se sak efter sak sakta bockas av. Det närmar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0