- Kolmården

Förra veckan var helt perfekt. Jobbade, men tog vara på alla lediga stunder på bästa sätt, till exempel genom att åka ut o äta frukost i solen med tjejerna. I torsdags var också jag, Glenn o familjen hos brorsan som fyllt år. 
Jag jobbade till klockan tre på midsommarafton och efter det satte jag mig i bilen och körde ner till Uvö som är vänner till familjens lantställe. Har varit mycket där genom åren och det är verkligen helt underbart. Det blev en lugn midsommar med god mat och fint sällskap. Myste ner oss i soffan framför tjockteven med en tänd brasa och drack kaffe och åt godis, hur mysigt? På lördagen kom Annie, Jonas och Helga ner. Så mysigt. Vi var ut och gick, åt god mat och bara umgicks allihopa.
I söndags åkte jag och Lea, Lovisa och Linnéa till Kolmården och hade världens bästa dag där!! Kollade djuren, hade picknick, fikade, åkte Wildfire och linbanan och dog åt Leas höjdskräck ♥ Delfinshowen var också så fin, alla fyra satt med rysningar från början till slut, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0