-En dröm, en dröm för oss som längtar efter nån som håller om oss hårt

Godmorgon på er!
Igår var en riktigt jäkla bra dag. Började med jobb innan jag senare mötte upp en tjej från Stockholm jag inte träffat på nästan två år, himla sjukt men så kul o träffas igen. Pratade igenom allt vi missat över varsin pizza innan vi gick och såg the hunger games på bio. Riktigt bra film! På hemvägen mötte jag upp Beckan och Linnea o cyklade vidare mot tre sköna grabbs, mycket mycket bra kväll.
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: E

sv; Alltså jag vet inte riktigt, jag prövade small och den var för liten så jag har en M nu. Men jag tror att du skulle lätt kunna ha S!

Haha hoppas det hjälpte något :)

2012-04-09 @ 19:12:39
URL: http://eleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0