-One can talk about living love but two can see how it really feels...

Hej guys!
Mina dagar rullar på som aldrig förr och tråkigt nog är en veckas ledighet snart över och det är dags att gå tillbaka till tråkiga rutiner igen.. Har haft en riktigt grym vecka dock, och än är den inte över. Imorgon åker jag, mammis,storebror & Alicia till Linköping för shopping. Gott! Min dag idag har förövrigt vart riktigt bra. Gick upp tidigt (inte lika gott) för att sticka till hallen för match som vi faktiskt vann! Hoppade in och jobbade lite innan jag åkte till stan och tog min navelpiercing, ont men så värt det! Nu ikväll har jag hängt hos Beckan framför teven, fint som vanligt. Hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0