-live for today because yesterday is gone and tomorrow may never come

Snyggt värre från weheartit. 'Bara fyra år kvar tills 18 och jag kan få min dröm tattoo..

Första dagen på veckan är avklarad och klagar inte direkt över det.. Skola,träning och lite plugg på det och
jag är redo för soffan. Vart kommer all trötthet ifrån? Det är även fjärde dan i rad jag har huvudvärk
och börjar bli en aning trött på det med. Ska dra till med en dusch för att sen fixa lite gott innan jag
intar soffan för Smash och BigBrother. Låter bra!

Kommentarer
Postat av: hannaj

det va ju nån liten underbar tjej som köpte den åt mig :)))

används 'flitigt' som du skulle säga tror jag nog

2012-03-05 @ 21:24:18
URL: http://sayhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0