-vi skulle nog ha hamnat här ändå för lusten den är svår att ändra på

Gokväll fina ni.
Har landat framför skärmen efter skola, bowlingträning och annan träning. Skolan gick fort, förmodligen för att vi slutade 1,5 timme tidigare, bästa som finns ungefär. Cyklade hem i underbart väder och hoppade in o köpte med mig världensbästa glass hem, tryckte i mig halva den och åkte till hallen för två timmars träning på jobbig profil, men det kan behövas det med. Kännde för att fortsätta jobba på min kondition som jag började på förra veckan och stack ut och sprang, skönt som tusan måste jag säga. Bjuder på ett par sketna mobilbilder från dagen och lovar att snart plocka fram riktiga kameran igen.. Hope your doing fine
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0