-årsresumé 2012 maj till augusti

Maj var en riktigt go månad med mycket tråkigt plugg dock. Fotade med Linnea i början av månaden och det blev riktigt lyckat, åkte till götet o spelade tävling o umgicks med folk man inte kan må annat än bra med, gick på Liseberg, sov nio pers i en etta o hej o hå. Red häst med tjejerna i skolan, jag o Julls tog årets första bad och i slutet av månaden var det bal för Alicias del. 
Juni var ännu en bra månad, gick på avslutningsmiddag, slutade nian, fick stipendium och det fälldes en hel del hejdå-tårar den dagen! Skolavslutningskvällen rockade och vi mådde bra. Midsommar firades med två hjärtan, fotade i ny kjol och nya skor med Linnea. 
Juli började och jag sa hejdå till hanna som varit här, åkte sen till Kreta med mammis och hade det sjukt bra, blev dessutom vääldigt brun. Kom hem och spenderade tid med Ida på stugan, serverade på bröllop, sommarjobbade och tränade.
Augusti bjöd på fotande med Annie, vi kollade en hel del Vampire Diaries också. Hyrde cykel på Hasselö med Johanna och åkte ring i gamlebyviken med Louisen. Sa hejdå till Beckan och Annie som flyttade till Linköping och började gymnasiet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julli

Det var mig en jävla ful bild på mig där du hahahahaha :D

Svar: hahaha kanonsnygg!!
Hanna Hallberg

2013-01-04 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0