- rensar

Rensar i garderoberna och hittar en del jag aldrig använder längre. Känns onödigt att bara
slänga så lägger upp lite här ifall någon skulle vara intresserad. Kommentera, skriv till mig på facebook
eller kontakta mig på något sätt om du är sugen på något av plaggen. Skulle bli såhäär glad då!!
Pris då, inget ligger över 50:- lappen iallfall, kom igen nuu. 
Skjorta storlek S, Bikbok. Blus storlek M, VeroModa. Top storlek S, HM. 
Bustier storlek S , westhill redbird by Bikbok. Top storlek M, Gina. Linne storlek S, Gina.
De på undre bilden är sålda.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag skull vilja köpa alla tre toppar på den undre bilden!

2013-07-23 @ 17:18:44
Postat av: hanna

vad har du för kamera?

2013-07-24 @ 18:21:33
URL: http://hannacandlow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0