- När jag sluter mina ögon ser jag ljuset och jag är nästan som du

Hello. Igår vankades det födelsedagskalas för farmor som fyllt år, så Adam hämtade upp oss och vi
åkte sen till henne. God mat, fika och alltid trevligt att träffa faster och farbror med respektive och såklart
kusinerna. Framåt kvällen så åkte jag vidare hem till Glenn och så gick vi o såg nya filmen Micke o Veronica
på bio, riktigt rolig faktiskt. Sen fort ut i kylan och snabbt hem o bädda ner oss. I vanlig ordning vart
det lång sovmorgon för våran del idag innan mamma hämtade mig för en tur på stan och för att handla
lite till nyår. Blev även en sväng bort till hallen för en timma träning. Tänkte försöka somna lite tidigare
ikväll och vakna tidigare än 12 imorgon haha.. så blir nog sängen alldeles straxt. Ska fixa några ärenden 
med Linnéa på stan imorgon och träna, så långt vet jag ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0