- Så jag känner ingen oro men jag vet, jag vet hur det känns

 
Jaha. Då var vi där igen. Sista dagen av ett lov, alltid lika sugit och alltid samma gnutta av ångest. En veckas ledighet låter ju inte så himla mycket, men man ställer om sig så fort. Vill vara mer ledig, mer fri. Men man ska ju vara positiv, tänka att det kommer gå fort nu. Det blir ljusare, varmare, enklare. Jag tror det. Nu blir det bra. Jag tänker att allt löser sig. Jag kan och det kommer att gå bra, även att matten och sociologin just nu får mig att vilja skrika,gråta och skratta av uppgivenhet på samma gång. Haha.Tur att jag är bra på andra saker.Vi är bra på olika saker. Kommer hända massor av roliga grejer nu ju!! Lite Vampire Diaries och sen sova på det.
Pussar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0