- Söndag..

Mat i all jävla ära för den här söndagen går segt det kan jag lova. Föräldrarna var på cykelfest igår och
både jag och Glenn var ute så kebab och pizza var det liksom inget större tvivel om!! Helgen har iallafall
varit kanon. I fredags vart det käk hemma hos Linnea med henne och Lea innan vi hämtade upp ännu
en Linnea för att åka och kolla på dansuppvisning, vilken förövrigt var grym!! Lördagen fick jag lite
vettigt gjort, hängde med pojken och fler några timmar innan jag fixade mig och mötte upp Amanda.
Handlade käk, lagade kulinariska Chili con carne och började på både maten och det goda drickbara.
Satt hos henne och hade trevligt innan vi traskade ner mot stan. Hade roligt och somnade sedan gott med bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0