- Visioner i mitt huvud när du ler och jag har hittat nånting vackert

Här var det längesen sist! Har blivit lite lätt isolerad av vardagen och allt som hör till den dom senaste
dagarna måste jag säga, men veckan har varit riktigt produktiv vilket verkligen glädjer mig!! Lite av allt
det bra som hänt är att jag har lämnat in två arbeten (i tid), tagit tag i att boka in mina körlektioner och
sist men inte alls minst, bokat utlandsresa med mina tjejer och ett härligt gäng till! Så jag är lite lätt
slutkörd och trött och längtar efter helg nu när jag sitter här efter träning och promenad hem i regnet med
mamma. Ska ta en varm dusch, titta lite på jobb inför sommaren och sen förmodligen pussas med min pojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0