- Kämpa

Den här veckan har än så länge varit sjukt tung och både stress och ångest inför allt som ska bli klart står
mig för tillfället upp över öronen. Trots att jag skickat in både psykologi och svenska känns det svårt
att känna att det faktiskt var bra gjort, då det återstår en del. Läget är verkligen under kontroll men
jag har ändå svårt för att slappna av. Ska försöka få så mycket som jag bara kan gjort innan lördag
får då ska jag bara njuta av tanken på våran resa, packa och umgås med familj och pojkvän. 
Mer än så kan jag fan inte göra. Det är bara kämpa kämpa kämpa för jag vet ju att det kommer
vara så jävla värt det när jag står där med de betyg jag strävar efter i min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0