- Hängig

Hade en jättemysig kväll hemma hos Lea igår, minst sagt välbehövligt. Lagade god mat och jag bjöd på
kakan ovan som jag slängde ihop innan jag åkte dit. Kladdkaka fylld med vit choklad, och toppad med minimarshmallows. Gött. Jag är hängig och emellanåt febrig. Vaknade vid sex imorse av att jag halvt frös
ihjäl, så fick släpa mig själv till duschen för att det skulle kännas lite bättre. Somnade om en stund och
kunde med hjälp av ett gäng värktabletter ta mig till skolan sen. Ingen feber under dagtid, men en
molande värk i kroppen. Så jobbigt. Är helt slut så jag ska bort till Glenn och kolla Homeland
och somna i soffan har jag tänkt, och hoppas att jag kurerar mig tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0