- Orange

Svårt att fånga rätt färg på bild, men denna rostbruna/orangea klänning fick följa med mig hem häromdagen.
Började min helg i fredags med att luncha med Lea och umgås med henne en stund innan hon skulle jobba, fredagstränade innan jag åkte till Linnéa och umgicks med henne, och i lördags gick jag upp tidigt för en tripp till Jönköping för dubbla bortamatcher, vilka vi vann! Idag tog jag sovmorgon tillsammans med världens bästa pojkvän. Utöver det har jag mest släpat runt och pillat med diverese grejer utan några krav eller stress, bara varit helt enkelt. Nu står dock träning på schemat. Kettle, step och pilates. 
 
 

Kommentarer
Postat av: hannaj

hjälp jag dör vad snygg, både du o klänningen

Svar: amen durå finaste, tusen taaack!! ♡♡
Hanna Hallberg

2016-03-21 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0