- Fantastiskt och underbart på alla sätt

Heeej. Tiden går i hundra knyck och jag hinner inte riktigt med. Idag gör jag iallafall min sista VFU-dag 
inom kommunen, går 15-21, så jag har bakat kaka som jag ska ta med till personalen på min avdelning som ett tack för hur bra dom tagit emot mig. På bilden ovan ser ni mina fina tatueringar som nu nästan är helt läkta. 
Det är mina föräldrars födelsedatum, världens bästa människor på alla sätt. Hur som helst så är läget bra med mig och det rullar på med träning, vardag, praktik och allt sådant. Har tre veckors praktik kvar och sedan drar jag o morsan till Rhodos, hallelujah hörrni. Imorse vaknade jag förresten till ett mms från min vän Adde, där det fanns en söt liten bild på han och tjejens lilla dotter som äntligen kommit ut. Så sjukt att två av mina vänner fått barn det här året, men det är fantastiskt och underbart på alla sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0