- Kommer alltid att drömma om vi mot världen Vill ha svart, vill ha vitt, vill ha alla färger

Tiden springer verkligen iväg och jag är redan inne på slutet av min andra VFU-vecka. Det fungerar jättebra 
och jag trivs. Mycket nya intryck och det kommer hela tiden situationer som för mig blir "första gången". I och med att jag inte har särskilt mycket erfarenhet sen tidigare så blir ju än så länge väldigt många saker man
utför/kommer i kontakt med för första gången. Det har iallafall blivit maj månad och den har börjat helt fantastiskt bra med sol och varma vindar. Idag efter praktiken mötte jag upp Johanna på löparspåren för att testa den nya hinderbanan varvat med lite löp. Efter det hängde jag med Linnéa till gymmet för ett benpass, så nu är jag trött och ska snart stänga mina ögon inför en ny dag på praktiken imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0