- Drömmigt

Två mysiga bilder från Gotland i somras. Väldigt drömmigt med tanke på att termometern visade minusgrader när jag gick upp imorse. Hängde ju med Ida och Linnéa igår, och helt plötsligt var klockan halv ett och
jag insåg att det var dags att åka hem och sova innan skola, haha. Det var en trött Hanna som knatade
upp ur sängen imorse alltså. Plugg från nio till tre. Så skönt att ha en lite lugnare kurs nu under fem
veckor där man inte behöver öppna böckerna varje kväll och extra minut man har till övers. Sjukt opepp
men tog mig ändå iväg och körde tabata och core. Skönt nu efteråt. Väntar på att Glenn ska sluta
jobbet så ska vi ses sen. Imorgon ska jag och Anna ut till stallet med Rebecka. Det är mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0