- Hår genom åren

Alla som känner mig vet att jag aldrig kan låta mitt hår vara. Det är alltid något på gång. Tänkte att vi drar en liten throwback till hur det sett ut. Först ut är fyra-åriga Hanna med den berömda luggen. Haha. 
 
Vi hoppar fram till 2009. Hade sparat långt och har fortfarande kvar min naturliga hårfärg. 
 
2010. Page och snedlugg. Haha.
 
2011, rak lugg igen. 
 
Fortfarande 2011, men långt. 
 
2012. Kortare igen. 
 
 2013.
 
 
Fortfarande 2013. Kort och rött. 
2014. Blev ljushårig. 
 
2014. Tröttnade på utväxten jag fick av det ljusa, så det blev svart igen. 
 
2015. 
 
Det har ju hänt en hel del kan man säga, men ganska kul att titta tillbaka på ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0