- Update

Några snabba bilder från veckan som gått. Träning, vänner, mat och en jävla massa plugg kan väl få summera det hela. Mitt och Johannas kettlebellpass börjar sätta sig nu och i torsdags körde i vanlig ordning slut på både oss själva och kunderna. Så det ska vara. I fredags var vi i Kalmar på Linnéuniversitetet också för föreläsning och smärtlaboration. Igår träffade jag Lea som var hemma över helgen och lunchade med henne, mys.Efter en massa plugg orkade inte min hjärna mer och rastlösheten tog över, så jag och Linnéa körde slut på oss på löpspåret innan vi intog soffläge. Idag har jag kört järnet med plugget igen, och ska snart åka ner till stan och för 40 min kettlebell + 30 min cykel. Sen ska jag umgås med Glenn ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0